Українська мова

Дата: 15 травня
Тема. Повторення вивченого про текст.


Дата: 14 травня
Тема. Діагностувальна робота. Мовна тема “Числівник. Дієслово”.


Дата: 13 травня
Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів.


Дата: 8 травня
Тема. Узагальнюю знання про дієслово як частину мови.


Дата: 7 травня
Тема. Написання не з дієсловами. Навчаюся писати не з дієсловами. Прислів’я.


Дата: 6 травня
Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Контрольний переказ.


Дата: 1 травня
Тема. Навчаюся змінювати дієслова за часами.


Дата: 30 квітня
Тема. Час дієслів. Навчаюся визначати час дієслів. Навчальний діалог.


Дата: 29 квітня
Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів. Тематична діагностувальна робота. Диктант.


Дата: 24 квітня
Тема. Навчаюся добирати і вживати дієслова у прямому і переносному значеннях.


Дата: 23 квітня
Тема. Навчаюся добирати і вживати в мовленні дієслова-синоніми, дієслова-антоніми.


Дата: 22 квітня
Тема: Досліджую роль дієслів у реченнях і текстах.


Дата: 17 квітня 
Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Створення історії.


Дата: 16 квітня
Тема. Зв’язок дієслова з іменником. Навчаюся встановлювати зв’язок дієслова з іменником у реченні .


Дата: 15 квітня 
Тема. Поняття про дієслово як частину мови. Навчаюся визначати дієслова.


Дата: 10 квітня
Тема. Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Узагальнення знань про числівник.


Дата: 9 квітня
Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів. Тематична діагностувальна робота. Списування.


Дата: 8 квітня
Тема. Узагальнюю знання про числівник як частину мови. Розбір числівника як частини мови.


Дата: 27 березня
Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Творення казки.


Дата: 26 березня
Тема. Навчаюся читати числові вирази.


Дата: 25 березня
Тема. Вимова і правопис найуживаніших числівників. Вивчаю числівники 5, 9, 11-20, 30, 50, 60, 70, 80.


Дата: 20 березня
Тема. Поняття про числівник як частину мови. Навчаюся розпізнавати числівники. Навчальний діалог.


Дата: 19 березня
Тема. Повторення вивченого з теми: «Іменник, прикметник». Робота над помилками.


Дата: 18 березня
Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота. Мовна тема “Іменник. Прикметник”.


Дата: 13 березня
Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Переказ із творчим доповненням.


Дата: 12 березня
Тема. Узагальнюю знання про прикметник як частину мови. Розбір прикметника як частини мови.


Дата: 11 березня
Тема: Спостереження за роллю прикметників у мовленні.


Дата: 6 березня
Тема: Навчаюся розпізнавати форми прикметника за іменником, з яким він зв’язаний, питанням, закінченням. Навчальний діалог.


Дата: 5 березня 
Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Твір-опис «Надійшла весна прекрасна» (на основі власних спостережень).


Дата: 4 березня
Тема. Навчаюся визначати рід і число прикметників за іменником.


Дата: 28 лютого
Тема. Змінювання прикметників за родами. Навчаюся змінювати прикметники за родами.


Дата: 27 лютого 
Тема. Узгодження прикметника з іменником у різних формах. Навчаюся узгоджувати прикметники з іменниками. Навчальний діалог .


Дата: 26 лютого
Тема. Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками. Навчаюся змінювати прикметники за числами у сполученні з іменниками.


Дата: 21 лютого
Тема. Зв’язок прикметників з іменниками. Навчаюся встановлювати зв’язок прикметників з іменниками.


Дата: 20 лютого
Тема. Прикметник. Поняття про прикметник як частину мови. Навчаюся розпізнавати прикметники в тексті .


Дата: 19 лютого
Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Складання твору-розповіді «Моя заповітна мрія» (з елементами міркування).


Дата: 14 лютого
Тема. Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення вивченого про іменник.


Дата: 13 лютого
Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів. Тематична діагностувальна робота. Диктант.


Дата: 12 лютого
Тема. Узагальнюю знання про іменник як частину мови. Розбір іменника як частини мови. Навчальний діалог.


Дата: 7 лютого
Тема. Прийменники і закінчення як засоби вираження зв’язку між словами в реченні. Навчаюся вживати прийменники і закінчення для зв’язку слів у реченні.


Дата: 6 лютого
Тема. Спостерігаю за іменниками, які вживаються тільки в однині або тільки у множині.


Дата: 5 лютого
Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Складання загадок.


Дата: 31 січня
Тема. Змінювання іменників за числами (однина і множина). Навчаюся змінювати іменники за числами.


Дата: 30 січня
Тема: Спостерігаю за закінченнями іменників різних родів.


Дата: 29 січня
Тема. Навчаюся визначати рід іменників.


Дата: 24 січня
Тема. Навчаюся розпізнавати іменники, які називають ознаки і дії. Добір спільнокореневих слів.


Дата: 23 січня
Тема: Навчаюся правильно писати власні і загальні іменники.


Дата: 22 січня
Тема. Розвиток зв’язного мовлення .Творення віршів.


Дата: 17 січня
Тема. Навчаюся розрізняти іменники — власні і загальні назви.


Дата: 16 січня 
Тема. Навчаюся розрізняти іменники — назви істот і неістот.


Дата: 15 січня
Тема. Поняття про іменник як частину мови. Навчаюся визначати і добирати іменники.


Дата: 10 січня
Тема. Подовжені м’які приголосні звуки. Навчаюся правильно вимовляти і записувати слова з подовженими м’якими приголосними звуками.


Дата: 9 січня
Тема: Навчаюся творити слова за допомогою суфіксів. Навчаюся моделювати будову слів.


Дата: 8 січня
Тема: Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова. Навчаюся визначати суфікс у словах.


II семестр


Дата: 26 грудня
Тема. Повторення та узагальнення вивченого.Підсумковий урок за I семестр.


Дата: 25 грудня
Тема: Повторення та узагальнення вивченого. Навчаюся розбирати слова за будовою.


Дата: 21 грудня
Тема: Повторення та узагальнення вивченого. Навчаюся розбирати слова за будовою.


Дата: 20 грудня
Тема. Повторення та узагальнення вивченого. Апостроф після префіксів перед я, ю, є. ї.


Дата: 19 грудня
Тема. Правильно переносимо слова з апострофом після префіксів.


Дата: 18 грудня 
Тема. Навчаюся писати слова з апострофом після префіксів.


Дата: 14 грудня
Тема. Правильно вимовляю і записую слова з апострофом.


Дата: 13 грудня
Тема. Навчаюсь правильно вимовляти і записувати слова з префіксами с-, з-, зі-.


Дата: 12 грудня
Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Створення коміксу.


Дата: 11 грудня
Тема. Навчаюся правильно записувати слова із префіксами  роз-, без-.


Дата: 7 грудня 
Тема. Префікс як значуща частина слова. Навчаюся визначати префікси у словах, творити слова за допомогою префіксів.


Дата: 6 грудня
Тема. Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними в кінці слова і складу.


Дата: 5 грудня
Тема. Вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу.


Дата: 4 грудня
Тема. Вимова і написання слів зі звуками [Г], [ДЖ], [ДЗ], [ДЗ’]. Правильно вимовляю, наголошую, записую слова.
 Тематична діагностувальна робота. Діалог.


Дата: 30 листопада
Тема. Застосування алфавіту. Навчаюся розташовувати слова за алфавітом, користуватися словником .


Дата: 29 листопада
Тема. Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір-міркування «Кого я вважаю своїм другом/своєю подругою».


Дата: 28 листопада
Тема. Вимова та правопис слів із ненаголошеними [Е], [И], що не перевіряються наголосом. Навчаюся користуватись орфографічним словником. Навчальний діалог.


Дата: 27 листопада
Тема. Навчаюся правильно записувати ненаголошені звуки [е], [и].


Дата: 23 листопада
Тема. Ненаголошені звуки [Е], [И] в коренях слів. Позначення їх на письмі.


Дата: 22 листопада
Загальне поняття про орфограму.
Тема. Навчаюся розпізнавати слова з орфограмами, перевіряти їх.


Дата: 21 листопада 

Тема. Наголос. Правильно наголошую слова. Діагностувальна робота. Диктант.


Дата: 20 листопада
Тема. Розрізняю спільнокореневі слова і форми слова.


Дата: 16 листопада
Тема.Спільнокореневі слова. Корінь слова.


Дата: 15 листопада
Тема. Урок розвитку зв’язного мовлення.
Вибірковий переказ.


Дата: 14 листопада
Тема. Основа слова. Частини основи.
 Навчаюся визначати основу слова.


Дата: 13 листопада
Тема. Навчаюся визначати нульове закінчення.


Дата: 9 листопада

Будова слова.
Тема. Закінчення слова, його роль у реченні.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар